Piagam Pelanggan

SK Melayu Pusat dengan penuh tekad dan iltizam, berikrar dan berjanji akan menumpukan seluruh usaha dan tenaga kami untuk:

PELAJAR :
• Memastikan proses pengajaran dan pembelajaran berjalan
  pada masa yang ditetapkan dalam jadual waktu.
• Memeriksa buku murid selewat-lewatnya dua hari selepas dikumpul.
• Memastikan kebajikan pelajar diambil serta-merta.

KAKITANGAN:
• Memaklumkan kepada guru-guru segala edaran daripada stakeholders berkaitan dengan
  perjawatan dan latihan dibuat selewat-lewatnya tiga hari daripada surat diterima.
• Mengadakan sesi perkembangan kakitangan sekurang-kurangnya empat kali setahun.
• Semua borang tuntutan perjalanan diproses dan dihantar dalam masa seminggu.
• Memastikan kebajikan kakitangan dijaga.


IBU BAPA:
• Segala aduan dan rayuan secara bertulis diproses dalam masa satu minggu.
• Borang permohonan pertukaran sekolah diproses dalam masa satu hari sebelum dihantar
  kepada pihak berkenaan.
• Memastikan ibu bapa mendapat maklumat terkini tentang pencapaian pendidikan.


KOMUNITI:
• Memberi kerjasama erat kepada semua aktiviti kemasyrakatan.


TAKEHOLDER:
• Memberi maklum balas kepada semua surat arahan dari stakeholders selewatlewatnya tiga hari selepas surat diterima.

0 comments:

Post a Comment

Selamat datang ke Laman Pembelajaran Vle Frog SK Melayu Pusat.

Selamat datang ke Laman Pembelajaran Vle Frog SK Melayu Pusat.
Dapatkan ID dan Password pada carian melalui no KP. Kemudian klik pada gambar di atas untuk masuk ke laman pembelajaran murid. Sila ke pautan tutorial untuk mengetahui lebih lanjut

Carian ID dan Password VLE Frog Murid dan Ibu Bapa 2018